Загальна мета сучасної освіти – створити якнайкращі умови для самопізнання, саморозвитку, а потім самореалізації власної сутності кожної дитини. Однією з вісьмох ключових компонентів Нової української школи є умотивований вчитель, який має свободу творчості й розвивається професійно. Розвиток професійної компетентності – це розвиток творчої індивідуальності, формування сприйняття до педагогічних інновацій, здатності адаптуватися до мінливого педагогічного середовища. Від професійного рівня педагога залежить соціально-економічний та духовний розвиток суспільства. Освіченість, здатність змінюватися, самовдосконалюватися, а також інтелект, професіоналізм значною мірою залежить від якісної, плідної роботи методичного об’єднання
Саме тому, в опорному закладі Теребовлянської ЗОШ І-ІІІ ступенів №1 03 листопада 2017 року відбулися засідання методичних об’єднань учителів:  початкових класів; іноземної мови; математики, інформатики, фізики; української мови і літератури, зарубіжної літератури; біології, хімії, географії; образотворчого мистецтва, художньої культури, мистецтва, музичного мистецтва, трудового навчання; історії, правознавства, основ християнської етики; фізичної культури, навчального предмета «Захист Вітчизни», основи здоров’я; класних керівників.
На засіданнях було обговорено Закон України «Про освіту», Концепцію реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа» на період до 2029 року. Основним завданням, яке поставили перед собою вчителі, - удосконалення професійної майстерності в умовах реформування національної системи освіти, в основі якої лежить «педагогіка партнерства», орієнтація на учня, виховання на цінностях.